ASCO
Az L sorozatú szelepek az egyedülálló „orsó és hüvely” kialakításuknak köszönhetően jól használhatók, ha a por, a magas hőmérséklet, a magas működési frekvencia stb. gondot okoz. A burkolat edzett rozsdamentes acélból készül, és teljesen szabadon fut egy azonos anyagból készült, perforált hüvelyben. Ezeket együtt csiszolják be, és mivel a tűréshatár 1 µm, a belső szivárgás általában elhanyagolható. A tolókán nincsenek O-gyűrűk vagy más tömítések, és ennek köszönhetően garantálható a 200 millió műszakos mechanikus élettartam. Ezután megvásárolható a felújító készlet, amely könnyen cserélhető tolókából és csövekből áll, majd újra 200 millió műszakos használatot biztosít.
A szelep érzéketlen a porra és hasonlókra, mivel a részecskék nem tapadnak meg, hanem a légtelenítő nyílásokon keresztül gyorsan kiürülnek anélkül, hogy karcolásokat stb. okoznának. Ha Viton® tömítésekkel szerelt szelepet rendel, a levegővezérelt kivitelben +150 °C-ig használható. Elektromos hajtású kivitelben a tekercs korlátozza a maximális hőmérsékletet, de speciális kialakítás esetén 100 °C fölé is mehet. A szelepen lévő tömítés elforgatásával könnyen át lehet váltani a belső és a külső pilotbetáplálás között.
Közeg | Levegő és semleges gázok, kenéssel vagy kenés nélkül, min. 50 μm szűrés |
Üzemi nyomás | Vákuum 10 barig (opcionálisan akár 21 barig) |
Áramlás | 1700 Nl/min Cv 1,7 |
Környezeti hőmérséklet | -20-tól 80 °C-ig |
Reakcióidő | Bekapcsolás 10 ms, kikapcsolás 35 ms |
Védelmi fokozat | IP65 |
| |
Szerkezet | |
Szelep | |
Típus | Tolószelep, orsó és hüvely (spool-and-sleeve) |
Szelepház | Eloxált alumínium |
Hengervégek | Eloxált alumínium |
Belső alkatrészek | Edzett rozsdamentes acél, acetál (POM), alumíniumötvözet |
Visszahúzó rugó | Rozsdamentes acél |
Tömítések | Nitril (NBR) |
Szerelés | Önállóan vagy elosztólécen |
Csatlakozások | G3/8" |
Ház | Alumíniumötvözet |
Tömítések | Nitril (NBR) |
Funkciószimbólumok | ||||
5/2 monostabil | 5/2 bistabil | 5/3 Zárt középső helyzet | 5/3 Légtelenített középső helyzet | 5/3 Nyomás alatti középső helyzet |
|
Funkció | A | B | C | D | E | F | G | H | Tömeg (g) |
PA4 | – | 22,2 | 41,1 | M3x12 | 3,3 | 24,4 | 18,0 | 18,0 | 0,270 |
PP4, 5, 6, 7 | 91,6 | 2,2 | 41,1 | M3x12 | 3,3 | 24,4 | 18,0 | 18,0 | 0,440 |
Rendelési sz. | Megnevezés |
|
|
L23PA4520G00000 | Monostabil 5/2 szelep. Rugós visszahúzású, levegővezérlésű szelep |
L23PP4520G00000 | Bistabil 5/2 szelep. Levegővezérlésű, maradó |
L23PP5520G00000 | 5/3 szelep légtelenített középső helyzettel |
L23PP6520G00000 | 5/3 szelep zárt középső helyzettel |
Speciális kivitel
• 15 bar üzemi nyomás
Csatlakozás G1/4"
• NPT-csatlakozás 1/4" vagy 3/8"
• Akár +150 °C hőmérsékletig
Tartozékok
• Szerelés elosztólécre, kattintson ide
Belső alkatrészek anyaga | Alumínium, POM, Rozsdamentes acél |
---|---|
Csatlakozás | 3/8 BSP |
Csatlakozás, levegő | 1/8 BSP |
Felszerelés | Önálló |
Funkció | 5/2, Pneumatikus, rugós visszaállás a kiindulási helyzetbe |
IP-osztály | IP65 |
Jóváhagyások | IEC, TÜV |
Kézi üzemeltetés | Nem |
Közegek | Sűrített levegő és semleges gázok |
Max. differenciálnyomás | 10 bar |
Max. ellenőrző nyomás | 10 bar |
Max. nyomás | 10 bar |
---|---|
Max. szállítás | 1700 l/min |
Max. üzemi hőmérséklet | 80 °C |
Min. differenciálnyomás | 0 bar |
Min. ellenőrző nyomás | 2 bar |
Min. üzemi hőmérséklet | -20 °C |
Rövidzárlat-védelem | Nem |
Test anyaga | Eloxált alumínium |
Tömeg | 0,29 kg |
Tömítések anyaga | NBR |
Az L sorozatú szelepek az egyedülálló „orsó és hüvely” kialakításuknak köszönhetően jól használhatók, ha a por, a magas hőmérséklet, a magas működési frekvencia stb. gondot okoz. A burkolat edzett rozsdamentes acélból készül, és teljesen szabadon fut egy azonos anyagból készült, perforált hüvelyben. Ezeket együtt csiszolják be, és mivel a tűréshatár 1 µm, a belső szivárgás általában elhanyagolható. A tolókán nincsenek O-gyűrűk vagy más tömítések, és ennek köszönhetően garantálható a 200 millió műszakos mechanikus élettartam. Ezután megvásárolható a felújító készlet, amely könnyen cserélhető tolókából és csövekből áll, majd újra 200 millió műszakos használatot biztosít.
A szelep érzéketlen a porra és hasonlókra, mivel a részecskék nem tapadnak meg, hanem a légtelenítő nyílásokon keresztül gyorsan kiürülnek anélkül, hogy karcolásokat stb. okoznának. Ha Viton® tömítésekkel szerelt szelepet rendel, a levegővezérelt kivitelben +150 °C-ig használható. Elektromos hajtású kivitelben a tekercs korlátozza a maximális hőmérsékletet, de speciális kialakítás esetén 100 °C fölé is mehet. A szelepen lévő tömítés elforgatásával könnyen át lehet váltani a belső és a külső pilotbetáplálás között.
Közeg | Levegő és semleges gázok, kenéssel vagy kenés nélkül, min. 50 μm szűrés |
Üzemi nyomás | Vákuum 10 barig (opcionálisan akár 21 barig) |
Áramlás | 1700 Nl/min Cv 1,7 |
Környezeti hőmérséklet | -20-tól 80 °C-ig |
Reakcióidő | Bekapcsolás 10 ms, kikapcsolás 35 ms |
Védelmi fokozat | IP65 |
| |
Szerkezet | |
Szelep | |
Típus | Tolószelep, orsó és hüvely (spool-and-sleeve) |
Szelepház | Eloxált alumínium |
Hengervégek | Eloxált alumínium |
Belső alkatrészek | Edzett rozsdamentes acél, acetál (POM), alumíniumötvözet |
Visszahúzó rugó | Rozsdamentes acél |
Tömítések | Nitril (NBR) |
Szerelés | Önállóan vagy elosztólécen |
Csatlakozások | G3/8" |
Ház | Alumíniumötvözet |
Tömítések | Nitril (NBR) |
Funkciószimbólumok | ||||
5/2 monostabil | 5/2 bistabil | 5/3 Zárt középső helyzet | 5/3 Légtelenített középső helyzet | 5/3 Nyomás alatti középső helyzet |
|
Funkció | A | B | C | D | E | F | G | H | Tömeg (g) |
PA4 | – | 22,2 | 41,1 | M3x12 | 3,3 | 24,4 | 18,0 | 18,0 | 0,270 |
PP4, 5, 6, 7 | 91,6 | 2,2 | 41,1 | M3x12 | 3,3 | 24,4 | 18,0 | 18,0 | 0,440 |
Rendelési sz. | Megnevezés |
|
|
L23PA4520G00000 | Monostabil 5/2 szelep. Rugós visszahúzású, levegővezérlésű szelep |
L23PP4520G00000 | Bistabil 5/2 szelep. Levegővezérlésű, maradó |
L23PP5520G00000 | 5/3 szelep légtelenített középső helyzettel |
L23PP6520G00000 | 5/3 szelep zárt középső helyzettel |
Speciális kivitel
• 15 bar üzemi nyomás
Csatlakozás G1/4"
• NPT-csatlakozás 1/4" vagy 3/8"
• Akár +150 °C hőmérsékletig
Tartozékok
• Szerelés elosztólécre, kattintson ide
Az AVENTICS 625-ös sorozatú Sentronic elektronikus proporcionális nyomásszabályozó szelepei és adatgyűjtő szoftverei gyors indítást, felügyeletet és vezérlést tesznek lehetővé közvetlenül a számítógépen
A Tecnoplastic egy 1994-ben alapított olasz gyártó cég, amely úszókapcsolókat és ivóvízszűrőket kínál. A gyártás egy Velence melletti üzemben zajlik.
Az Emerson ASCO™ márkájú 327C sorozatú mágnesszelepek közvetlen működésű, nagy átfolyású kialakítással rendelkeznek a kiváló áramlásszabályozási teljesítmény és üzembiztonság érdekében.
Az Autonics az automatizálási megoldások vezető szolgáltatója.
Termékeinket a mérnökök különböző ipari alkalmazásokban bíznak és alkalmazzák, beleértve az élelmiszer-gyártást és csomagolást, a műanyag- és gumifeldolgozást, a félvezető berendezéseket és a fémmegmunkáló gépeket.
A Trafag NHT 8250 hidrogénnyomás-jeladó egy speciális hidrogén-kompatibilis, nagy teljesítményű ötvözetből készült vékonyréteg-acél érzékelővel rendelkezik, amely a legjobb jelstabilitást biztosítja.
Speciális termékterületeinkkel élvonalbeli szakértelemmel és széles termékválasztékkal rendelkezünk, hogy megkönnyítsük Önnek a lépést a digitális világba. Itt megtudhatja, hogyan
|
|
|
|
|
||
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Változatok | Funkció | Tömeg | Ár | ||
---|---|---|---|---|---|
Szelep, 5/2 levegő-rugós G3/8"
Cikkszám
L23PA4520G00000
Másolva
|
5/2, Pneumatikus, rugós visszaállás a kiindulási helyzetbe
|
0,29 kg
|
| ||
Szelep, 5/2 levegő-levegő G3/8"
Cikkszám
L23PP4520G00000
Másolva
|
5/2, Pneumatikus hajtású
|
0,31 kg
|
| ||
Szelep, 5/3 levegő-levegő G3/8"
Cikkszám
L23PP5520G00000
Másolva
|
5/3, Szellőztetett középső rész, Pneumatikus hajtású
|
0,31 kg
|
| ||
Szelep, 5/3 levegő-levegő G3/8"
Cikkszám
L23PP6520G00000
Másolva
|
5/3, Pneumatikus hajtású, Zárt középső rész
|
0,31 kg
|
|
Válassza ki az egyik változatot a listából
Termékterület vezető és Termékspecialista
Hívjon minket bátran ha kérdése van.