ASCO
Az L sorozatú szelepek az egyedülálló „orsó és hüvely” szerkezetnek köszönhetően előnyösen használhatók ott, ahol a por, a magas hőmérséklet, a magas működési frekvencia stb. problémát jelent.
A burkolat edzett rozsdamentes acélból készül, és teljesen szabadon fut egy azonos anyagból készült, perforált hüvelyben.
Ezeket együtt csiszolják be, és mivel a tűréshatár 1 µm, a belső szivárgás általában elhanyagolható.
A tolókán nincsenek O-gyűrűk vagy más tömítések, és ennek köszönhetően garantálható a 200 millió átváltásos mechanikus élettartam. Ezután megvásárolható a felújító készlet, amely könnyen cserélhető tolókából és csövekből áll, majd újra 200 millió műszakos használatot biztosít.
A szelep érzéketlen a porra és hasonlókra, mivel a részecskék nem tapadnak meg, hanem a légtelenítő nyílásokon keresztül újra gyorsan kiürülnek.
Ha Viton® tömítésekkel szerelt szelepet rendel, a levegővezérelt kivitelben +150 °C-ig használható. A szelepen lévő tömítés elforgatásával könnyen át lehet váltani a belső és a külső pilotbetáplálás között.
Az L sorozatú szelepek az egyedülálló „orsó és hüvely” szerkezetnek köszönhetően előnyösen használhatók ott, ahol a por, a magas hőmérséklet, a magas működési frekvencia stb. problémát jelent.
A burkolat edzett rozsdamentes acélból készül, és teljesen szabadon fut egy azonos anyagból készült, perforált hüvelyben.
Ezeket együtt csiszolják be, és mivel a tűréshatár 1 µm, a belső szivárgás általában elhanyagolható.
A tolókán nincsenek O-gyűrűk vagy más tömítések, és ennek köszönhetően garantálható a 200 millió átváltásos mechanikus élettartam. Ezután megvásárolható a felújító készlet, amely könnyen cserélhető tolókából és csövekből áll, majd újra 200 millió műszakos használatot biztosít.
A szelep érzéketlen a porra és hasonlókra, mivel a részecskék nem tapadnak meg, hanem a légtelenítő nyílásokon keresztül újra gyorsan kiürülnek.
Ha Viton® tömítésekkel szerelt szelepet rendel, a levegővezérelt kivitelben +150 °C-ig használható. A szelepen lévő tömítés elforgatásával könnyen át lehet váltani a belső és a külső pilotbetáplálás között.
|
|
|
|
|
||
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Változatok | Funkció | Tömeg | Ár | ||
---|---|---|---|---|---|
Szelep, 5/2 levegő-rugós. G1/4"
Cikkszám
L12PA4520G00000
Másolva
|
5/2, Pneumatikus, rugós visszaállás a kiindulási helyzetbe
|
0,19 kg
|
| ||
Szelep, 5/2 levegő-levegő, 1/4"
Cikkszám
L12PP4520G00000
Másolva
|
5/2, Pneumatikus hajtású
|
0,19 kg
|
| ||
Szelep 5/3, középállásban nyitott, 1/4"
Cikkszám
L12PP5520G00000
Másolva
|
5/3, Szellőztetett középső rész, Pneumatikus hajtású
|
0,21 kg
|
| ||
Szelep 5/3, középállásban zárt, 1/4"
Cikkszám
L12PP6520G00000
Másolva
|
5/3, Pneumatikus hajtású, Zárt középső rész
|
0,21 kg
|
| ||
Szelep 5/3, középállásban nyomástartó, 1/4"
Cikkszám
L12PP7520G00000
Másolva
|
5/3, Pneumatikus hajtású, Nyomás alatt lévő középső rész
|
0,21 kg
|
|
Válassza ki az egyik változatot a listából
Termékterület vezető és Termékspecialista
Hívjon minket bátran ha kérdése van.