ASCO
Az L sorozatú szelepek az egyedülálló „orsó és hüvely” kialakításuknak köszönhetően jól használhatók, ha a por, a magas hőmérséklet, a magas működési frekvencia stb. gondot okoz.
A burkolat edzett rozsdamentes acélból készül, és teljesen szabadon fut egy azonos anyagból készült, perforált hüvelyben.
Ezeket együtt csiszolják be, és mivel a tűréshatár 1 µm, a belső szivárgás általában elhanyagolható.
A tolókán nincsenek O-gyűrűk vagy más tömítések, és ennek köszönhetően garantálható a 200 millió műszakos mechanikus élettartam.
Ezután megvásárolható a felújító készlet, amely könnyen cserélhető tolókából és csövekből áll, majd újra 200 millió műszakos használatot biztosít.
A szelep érzéketlen a porra és hasonlókra, mivel a részecskék nem tapadnak meg, hanem a légtelenítő nyílásokon keresztül gyorsan kiürülnek anélkül, hogy karcolásokat stb. okoznának.
Ha Viton® tömítésekkel szerelt szelepet rendel, a levegővezérelt kivitelben +150 °C-ig használható.
Elektromos hajtású kivitelben a tekercs korlátozza a maximális hőmérsékletet, de ez speciális kialakítás esetén 100 °C fölé is mehet.
A szelepen lévő tömítés elforgatásával könnyen át lehet váltani a belső és a külső pilotbetáplálás között.
Az L sorozatú szelepek az egyedülálló „orsó és hüvely” kialakításuknak köszönhetően jól használhatók, ha a por, a magas hőmérséklet, a magas működési frekvencia stb. gondot okoz.
A burkolat edzett rozsdamentes acélból készül, és teljesen szabadon fut egy azonos anyagból készült, perforált hüvelyben.
Ezeket együtt csiszolják be, és mivel a tűréshatár 1 µm, a belső szivárgás általában elhanyagolható.
A tolókán nincsenek O-gyűrűk vagy más tömítések, és ennek köszönhetően garantálható a 200 millió műszakos mechanikus élettartam.
Ezután megvásárolható a felújító készlet, amely könnyen cserélhető tolókából és csövekből áll, majd újra 200 millió műszakos használatot biztosít.
A szelep érzéketlen a porra és hasonlókra, mivel a részecskék nem tapadnak meg, hanem a légtelenítő nyílásokon keresztül gyorsan kiürülnek anélkül, hogy karcolásokat stb. okoznának.
Ha Viton® tömítésekkel szerelt szelepet rendel, a levegővezérelt kivitelben +150 °C-ig használható.
Elektromos hajtású kivitelben a tekercs korlátozza a maximális hőmérsékletet, de ez speciális kialakítás esetén 100 °C fölé is mehet.
A szelepen lévő tömítés elforgatásával könnyen át lehet váltani a belső és a külső pilotbetáplálás között.
|
|
|
|
|
||
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Változatok | Funkció 1 | Funkció 2 | Tömeg | Ár | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Szelep, 5/2 monost. 24 V DC., G3/8"
Cikkszám
L23BA452BG00061
Másolva
|
5/2
|
Elektromos, rugós visszaállással a kiindulási helyzetbe
|
0,39 kg
|
| ||
Szelep, 5/2 bistabil, 24 V DC. G3/8"
Cikkszám
L23BB452BG00061
Másolva
|
5/2
|
Elektromos
|
0,55 kg
|
| ||
Szelep, 5/3 középállásban nyitott. 24 V DC. G3/8"
Cikkszám
L23BB552BG00061
Másolva
|
5/3
|
Szellőztetett középső rész, Elektromos
|
0,55 kg
|
| ||
Szelep, 5/3 középállásban zárt, 24 V DC. G3/8"
Cikkszám
L23BB652BG00061
Másolva
|
5/3
|
Elektromos, Zárt középső rész
|
0,55 kg
|
| ||
Szelep, 5/3 nyomástartó. 24 V DC G3/8"
Cikkszám
L23BB752BG00061
Másolva
|
5/3
|
Elektromos, Nyomás alatt lévő középső rész
|
0,55 kg
|
|
Válassza ki az egyik változatot a listából
Termékterület vezető és Termékspecialista
Hívjon minket bátran ha kérdése van.